Халкидики в снимки - Касандра и Ситония

понеделник, 5 юли 2010 г.

Халкидики в снимки - Касандра и Ситония

В края на месец юни 2010г. отидох на почивка на п-в Халкидики в Гърция. Въпреки кризата и заплахата от стачки по всички медии, нашата весела компания не се отказа от пътуването и изобщо не съжаляваме, че изкарахме почивката си в южната ни съседка. Отседнахме за седмица в китното селце Афитос на ръкава Касандра. Този ръкав за разлика от средния Ситония е по-оживеният, но в никакъв случай не по-лош. Плажовете и на двата ръкава не могат да се сравняват с българските по ширина на плажната ивица, но за сметка на това водата и пясъкът са в пъти по-чисти. Водата за края на месец юни беше топла, нещо което вероятно интересува много хора планиращи почивката си в Гърция по това време (аз поне се рових 1 час във форуми преди да резервирам хотела).

Тъй като снимките най-добре могат да опишат красотата на това местенце, съм подбрал 15 от почивката ми на Халкидики. Приятно разглеждане!















1 коментар:

Почивка в Гърция 2014 каза...

Страхотни снимки. Само веднъж съм била в Гърция и то в Солун.И много ми се иска да ида на някои от тези известни острова за които постоянно чета и слушам моите приятели. Това което пишете, че ...." Въпреки кризата и заплахата от стачки по всички медии, нашата весела компания не се отказа от пътуването и изобщо не съжаляваме, че изкарахме почивката си в южната ни съседка. Отседнахме за седмица в китното селце Афитос на ръкава Касандра...' е и точно така трябва да бъде, ако човек иска да пътува все ще намери начин и ням ада се оправдава с кризи.